Görev Tanımları

KOORDİNATÖRLÜK > Görev Tanımları

 

Etik Kurullar Koordinatörlüğünün Görev ve Yetkileri

Madde 6- (1) Etik Kurullar Koordinatörlüğü:

a. Kurullar arasındaki Koordinasyonu sağlar.

b. Başvuruları işleme alarak kurullara havalesini sağlar.

c. Etik Kurullarının kararlarını düzenler ve yazışmalarını yapar.

ç. Etik Kurulların üyelerinin görevlendirme, istifa, çekilme ve üyeliklerinin düşme durumlarını takip eder.

d. Etik Kurullarından ayrılan üyelerin yerine yenilerinin görevlendirilmesi işini takip eder. Talep halinde, görevlendirilecek yeni üyeler konusunda Rektörlüğe öneride bulunur.

e. Etik Kurulların işleyişinde çıkabilecek sorunları önlemek, var olan sorunları da çözüme kavuşturmak amacıyla öneriler geliştirir.

f. Değerlendirme yaptığı, karar aldığı ve görüş verdiği tüm etik konuları gizlilik ilkesi içinde inceler ve ilgili tüm bilgi ve belgeleri aynı çerçevede muhafaza eder.

 

Dosya Adı
GÖREV TANIMLARI.docx İndir Göster